آنچه باید قبل از طراح داخلی شدن بدانیم

آیا همیشه برای طراحی هایتان ارزش قائل می شودید و آنها را چشمگیر می یابید؟ آیا اطرافیانتان قبل از چیدن منازلشان نظر شما را جویا می شوند؟ آیا برای انتخاب رنگ دیوار و انتخاب مبل منتاسب با آن به شما مراجعه می کنند؟ در اینصورت تبدیل شدن به طراح داخلی برای شما گزینه مناسبی بحساب می آید.

با اینحال قبل از اینکه وارد گود شوید باید نکاتی را در مورد این صنعت بدانید. مسائلی وجود دارند که روزانه طراح داخلی را به چالش می کشند. برخی ممکن است کمی دلسرد کننده باشند اما برخی دیگر شما را به وجد خواهند آورد.

برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی استثنائی باید برای دیدن جزئیات چشمان تیزی داشته باشید. از طرف دیگر بیک حس خدادادی برای درک هماهنگی عناصر و ترکیب رنگ شما را بسیار موفق خواهد نمود.

طراحی داخلی بیش از آنکه فقط چیدن محیطباشی، بیشتر یک کار فنی محسوب می شود. باید در مورد مواد مختلف اطلاعات داشته باشید و با ابزار آلات کار آشنا باشید تا بتوانید یک ارتباط خوب را میان مشتری و تامین کننده های مختلف مدیریت نمایید. یک طراح داخلی باید در مورد سابقه و تاریخچه ساخت ابنیه، روش های ساخت بنا، ویژگی های محلی، قوانین، استاندارد ها، ارگونومی و نرم افزار های طراحی همچون اتوکد مهارت داشته باشد.

خواندن این مقاله
معماری پایدار

نکته دیگر درک تفاوت هاست. طراحی یک علم نظریست بنا براین انتظار نداشته باشید که نظر شما و مشتری دقیقا یکسان باشد. آنها شما را بعنوان طراح داخلی انتخاب نموده اند به این معنا نیست که نظرتان را به آنها تحمیل کنید. ممکن است در طول سالهایی که مشغول بکار هستید هیچگاه خانه ای که آنرا ۱۰۰درصد بپسندید طراحی نکید که این مسئله ناراحت کننده نیست زیرا شما که قرار نیست در آن منازل زندگی کنید.

اگر نظر آنها امنیت و ایمنی خانه را بهم نمیزند و خطر نمی آفریند چه اشکالی دارد اگر بخواهند در کنار دیوار قرمز از مبلمان سبز استفاده کنند!

آماده انجام چند پروژه همزمان باشید. زمانی که مردم کار شما را ببینند قطعا شپروژه های شما گسترش خواهد یافت. این توانایی را به مرور در خود ایجاد کنید تا بتوانید بطور همزمان با چند اکیپ کاری، مشتریانی با سلایق متفاوت، تامین کنندگان و ذینفعان پرتعداد کار کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

منبع : blueroomco.com
خواندن این مقاله
۱۰ آپارتمان زیبا به سبک اسکاندیناوی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =