ایده های ارزان تغییر دکوراسیون و چیدمان

ایده های ارزان تغییر دکوراسیون و چیدمان

ایجاد تغییر در دکوراسیون و چیدمان نباید موجب ورشکستگی شما شود. اگر این ماه خدای ناکرده هزینه‌هایتان زیاد شده و یا در درآمدتان کاهشی ایجاد شده دلیلی وجود ندارد تا از تغییر دکوراسیون منزلتان صرف نظر کنید. شما همواره می توانید با مشورت با یک طراح دکوراسیون داخلی در تهران و یا طراح داخلی در تهران یک راه حل مناسب بیابید. ما نیز در ادامه چند ایده ارزان تغییر دکوراسیون را مطرح می کنیم.

ایده های ارزان و سریع تغییر دکوراسیون و چیدمان:

همیشه نیاز به حضور یک شرکت دکوراسیون داخلی در تهران برای ایجاد تغییرات جزئی در منزل نیست. شما می توانید با تمرکز و وقت گذاشتن ایده های مناسبی را برای ایجاد تغییر اجرا کنید. ما در ادامه لیستی از برخی ایده ها را با شما در میان می گذاریم تا ضمن اجرای آنها الهام بخش شما برای ایده های بهتر و بیشتر باشند.

تغییر رنگ دیوار ها همه چیز را تغییر می دهد. رنگ زدن یک اتاق ۱۲ متری کاریست که می تواند بعنوان تفریح در یک روز تعطیل توسط خود شما انجام شود و هزینه خاصی نیز نخواهد داشت. اگر رنگ اتاق دلتان را زده و دیگر خوشایند نیست، می‌اوانید با تغییر رنگ دیوارها زیبایی را دوباره به اتاقتان برگردانید.

ایده های ارزان تغییر دکوراسیون و چیدمان

از گیاهان استفاده نمایید. افزودن گیاهان تقریبا به هر اتاقی رنگ و بوی زندگی و تازگی می بخشد. می توانید دسته ای از گلدان های کوچک یا یک گلدان بزرگ را در محل قرار دهید تا همه چیز تغییر کند. به گل فروشی های محلی مراجعه کنید و نور را در خرید گیاهان آپارتمانی حتما در نظر بگیرید.

ایده های ارزان تغییر دکوراسیون و چیدمان

آینه ها را بیشتر کنید. آینه‌ها صرفا مختص سرویس‌بهداشتی، حمام و اتاق خواب نیستند یکی از کاربردهای مهم آینه افزایش نور در محیط است. الیته مراقب باشید که آنها را در محل درست استفاده نمایید. بهترین جا برای آیینه دیوار های عمود به پنجره می باشد زیرا اگر روبروی پنجره نصب شوند، نور را از پنجره به بیرون منعکس خواهند کرد.

ایده های ارزان تغییر دکوراسیون و چیدمان

اینها تنها بخشی از ایده های ارزان تغییر دکوراسیون بود. شما می توانید در اینجا ایده های بیشتری را ببینید.

خواندن این مقاله
طراحی جذاب و تأثیرگذار دکوراسیون پذیرایی​
منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =