برترین شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی جهان

برترین شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی جهان

برترین شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی بودن هیچگاه همیشگی نیست زیرا همیشه سبک ها و فن آوری های نوین امکان رشد و خودنمایی را برای کمپانی های کوچک اما پرکار و با استعداد فراهم می آورند. بااینحال طراحان زیر کسانی هستند که کارهای بزرگ و مهمی را انجام داده و شهرت مناسبی کسب نموده اند.

در ادامه کسانی را معرفی می نمایی که با استفاده از ویژگی های خاص در پروژه هایشان مانند احساسات، سبک ها، رنگ ها و متریال و … جوایز معتبری برنده شده اند و می توانند در جنبه های مختلف کاری الهام بخش باشند.

KELLY WEARSTLER

مجله نیویورکر به او لغب بزرگترین طراح داخلی ساحل غربی را داده است اما فعالیت های او بسیار متنوع تر و گسترده تر است. او یک بلاگر، طراح مد، دکوراتور هتل و موزه است که تمامی توانایی هایش را در قالب یک پروفایل رنگارنگ به مشتریانش عرضه می کند.

PETER MARINO

((من می خواهم یک توهم و رویا را به شکل یک واقعیت ماندگار ایجاد کنم)) این سخن از مارینو نیست اما سرلوحه طراحی هایش بوده و جمله ایتس که می توان در مورد آثارش گفت. او یک رویاپرداز ایتالیاییست که به یکپارچه سازی هنر، معماری و طراحی داخلی اعتقاد دارد.

خواندن این مقاله
چراغ ها عنصری مهم در طراحی داخلی

VICTORIA HAGAN INTERIORS

او به دلیل تلفیق معماری و طراحی داخلی معروف شده و جوایز متعددی را ازآن خود کرده است. فلسفه طراحی های او استفاده توامان از رنگهای برجسته و سایه های پیچیده در هم است.

HITCHCOX & STARCK- YOO

این شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی از سال ۱۹۹۹ در تمام دنیا مشغول بوده است. آنها در این سال ها پروژه های مسکونی، هتل ها و مراکز خرید بسیاری را در اروپا، آسیا و استرالیا طراحی و اجرا نموده اند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراح دکوراسیون داخلی در تهران ، شرکت دکوراسیون داخلی در تهران ، شرکت معماری در تهران ، طراح داخلی در تهران ، معمار داخلی در تهران با ما تماس بگیرید.

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 1 =