برخی کاربرد های مبل راحتی در طراحی داخلی

برخی کاربرد های مبل راحتی در طراحی داخلی

چه بخواهید در منزل فعلی تغییر ایجاد کنید و یا بخواهید یک محیط جدید را بیارایید قطعا استفاده از مبل راحتی یکی از مهمترین گزینه های شماست. آنها به نوعی همه کاره هستند. در فضاهای بزرگ و کوچک کاربری‌های عالی و چشم اندازهای مناسب ایجاد می کنند.

مبل های راحتی بزرگ می توانند فضاهای بزرگ را پوشانده و جاهای زیادی برای نشستن فراهم کنند. در حالیکه مبل های کوچکتر فضاهای کوچک را کاربردی و دنج می کنند. یکی دیگر از دغدغه ها در محیط های کوچک بزرگتر نشان دادن فضاست که با کمک طراحی های خاص اتفاق می افتد.

تاثیر مبل راحتی بر رنگ و استایل فضا

مبل های راحتی یک المنت عالی برای بازی با رنگ و ایجاد حس های مورد نظر از طریق محیط به کاربر هستند. به دلیل اندازه بزرگ می توانند در تعیین تناژ رنگ محیط نقش پررنگی داشته باشند. اگر برای محیط رنگ خاصی در نظر دارید می توانید برای مبل راحتی از آن استفاده نموده و برای اشیا کوچکتر از رنگ های مکمل استفاده نمایید. به این ترتیب هارمونی بی نظیری از رنگ مورد نظر شما در محیط پدیدار می شود.

برخی کاربرد های مبل راحتی در طراحی داخلی

کاربرد و ایده دیگر در استفاده از این مبل ها در کنار دیوار هاییست که دارای رنگ روشن بوده و یا کمرنگ هستند. پیشنهاد یک معمار داخلی در تهران و یا طراح دکوراسیون داخلی در تهران برای این نوع دیوار ها می تواند مبلمانی پر رنگ باشد تا یک تضاد جالب پدید آید. همچنین می توان در کنار مبلمان با رنگ های شدید از دیوار هایی با رنگ های شدید متضاد استفاده نمود تا تضاد زیبایی پدید آید.

خواندن این مقاله
از نقش مهم کابینت آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی چه می دانید؟

یکی از راه‌های ایجاد شخصیت برای فضا استفاده از رنگ در بافت خود مبل می باشد. اینکه مبل چند تکه باشد و تناژ رنگ در تکه ها متفاوت باشند تاثیر خوبی بر زیبایی مبل دارد.

برخی کاربرد های مبل راحتی در طراحی داخلی

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد مبل در فضای مورد نظرتان با یک شرکت دکوراسیون داخلی در تهران مشورت نمایید.

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =