ساخت و ساز معماری و طراحی داخلی در کانادا

ساخت و ساز معماری و طراحی داخلی در کانادا

ساخت و ساز یک صنعت حیاتی است که به رشد اقتصادی کانادا کمک زیادی می کند. این بخش تحت هدایت سرمایه گذاری است و برای رونق نیاز به اعتماد دولت ها و مشاغل داخلی و بین المللی دارد. ساخت و ساز باعث ایجاد اشتغال، تحقیق و توسعه، تجارت و زیرساخت می شود. صنایع مرتبط با ساختمان سازی در کانادا همچون مصالح، معماری، طراح دکوراسیون داخلی و سایر موارد این حوزه شغل حدود ۱.۴ میلیون نفر از جمعیت ۳۸ میلیون نفری این کشور معادل ۳ درصد جمعیت را شامل می شود. ارزش سالانه این صنعت ۱۴۱ میلیارد براورد شده است که ۷.۵ درصد GDP کاناداست.

صنعت ساخت و ساز کانادا علاقه زیادی به ترویج و هدایت نوآوری دارد. پیشرفت‌های فناوری مانند هوش مصنوعی، هواپیماهای بدون سرنشین و مدل‌سازی سه‌بعدی، و همچنین مدل‌های بهبود یافته تحویل پروژه، منجر به کاهش ضایعات، افزایش بهره‌وری و پایداری در ساخت‌وساز می‌شود.

بهترین شرکت های معماری در کانادا

معماران گو هاستینگز
معماران Gow Hastings یک شرکت معماری و طراحی داخلی برنده جوایز است که در سال ۲۰۰۲ توسط شرکای Valerie Gow و Philip Hastings تأسیس شد. این شرکت در ایجاد فضاهای حرفه ای برای کالج ها و دانشگاه ها که سناریوهای واقعی را شبیه سازی می کند، تخصص دارد.

خواندن این مقاله
هفت ایده کلیدی برای طراحی داخلی مطب

ACDF
ACDF مستقر در مونترال و متمرکز در سطح جهانی، یکی از پرانرژی ترین و پرشورترین شرکت های معماری جوان کانادا است. در طول نه سال گذشته، استودیو از صعود جسورانه‌ای برخوردار بوده و به تکمیل پروژه‌های جاه‌طلبانه‌تر و هوشمندانه‌تر در هر مقیاس، از جمله پروژه‌های تجاری، مسکونی، مهمان‌نوازی، داخلی و پروژه‌های برنامه‌ریزی اصلی ادامه می‌دهد. تحت هدایت ماکسیم-الکسیس فراپیه، جوآن رنو و اتین لاپلانت کورشن، کارهای این استودیو جاودانه و کاملاً طراحی شده، با خطوط تزئینی و برنامه ریزی هوشمندانه است.

Architecture49

دفتر معماری مونترال با بیش از ۵۰ معمار و متخصص، به دلیل تجربه گسترده خود در مدیریت پروژه های بزرگ و کوچک و اجرای پروژه های پیچیده، به ویژه در بازسازی و بازسازی ساختمان های بزرگ، متمایز است. پروژه‌های جاری و اخیر این دفتر شامل اتاق خبر جدید La Presse، اسلحه‌خانه شهر کبک و بلوک‌های شرقی و غربی ساختمان‌های پارلمان در اتاوا است.

Weiss Architecture & Urbanism

شرکت معماری و شهرسازی ویس که در تورنتو، انتاریو واقع شده است، در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد. این شرکت با حفظ سطح بالایی از حرفه ای بودن و خدمات، در تلاش برای طراحی برتر و نوآوری است. این شرکت که در بخش‌های مختلف – آموزشی، مدنی و مسکونی کار می‌کند، به سرعت با پروژه‌هایی مانند آمفی‌تئاتر آب‌نمای سارنیا و اخیراً برنده‌اش «ایده حفره» در مسابقه طراحی بین‌المللی کلبه گرمایش وینی‌پگ، شهرت قابل توجهی به دست می‌آورد.

خواندن این مقاله
ایده های دکوراسیون داخلی مناسب کودکان
منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 14 =