طراحی داخلی مراکز درمانی در تهران

طراحی داخلی مراکز درمانی در تهران

در مقالات پیشین به بررسی اجمالی طراحی داخلی در تهران پرداختیم و بررسی کردیم که یک طراح داخلی در تهران چه کاری انجام می دهد. در ادامه به بررسی برخی حوزه های کاری خاص و متنوع برای طراحی می پردازیم. همانطور که گفته شد موقعیت های کاری برای طراحان داخلی بسیار متفاوت است و بعنوان مثال طراحی داخلی دفاتر کار در مقالات سابق مورد بررسی قرار گرفته شد. در ادامه به اهمیت طراحی داخلی مراکز درمانی در تهران می پردازیم.

همه ما در زمان بیماری از نظزر روحی و جسمی بسیار آسیب پذیر می شویم و زمانیکه به سراغ درمان میرویم انتاظاتر داریم تا در زمان صبر برای رسیدن نوبتمان در محجیط مناسبی قرار داشته۹ باشیم. همچنین مراقبت های بعد از معاینه و احتمال بستری در محل ما را به این اندیشه وا میدارد که آیا این محل به اندازه کافی امن هست؟

برای طراحی داخلی مراکز درمانی در تهران فقط خواسته های کارفرما مهم نیست. طراح باید بتا دقت خود را جای بیمار گذاشته و نیاز های او را در نظر بگیرد. آیا او از کشیدن دندان متحمل درد فراوان شده؟ آیا برای رسیدن نوبتش انتظار زیادی کشیده؟ فضا باید برای تمامی اینگونه نیاز ها پاسخ های مناسبی داشته باشد.

خواندن این مقاله
معماری و طراحی داخلی کاخ کرملین

طراحان بهداشت مطب ها ، مطب های دندانپزشکی ، بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی ، کلینیک ها و مراکز مراقبت های مسکونی را برنامه ریزی و نوسازی می کنند. این نوع طراحان در طراحی مبتنی بر شواهد تخصص دارند – طرح مبتنی بر شواهد ابتدا به عنوان “تلاش آگاهانه برای تصمیم گیری در زمینه طراحی بر اساس بهترین شواهد تحقیقاتی موجود” تعریف شد و “یک طراح مبتنی بر شواهد ، به همراه مشتری آگاه ، بر اساس بهترین اطلاعات موجود از تحقیق و ارزیابی پروژه تصمیم می گیرد “.

در دسترس بودن این داده ها و تحقیقات به طراحان داخلی کمک می کند تا فضاهای مثبت و خوشامدگویی را برای بیماران ، ساکنان و امکانات برنامه ریزی کنند

برای مشاوره و اجرای طراحی و معماری داخلی مراکز درمانی با ما تماس بگیرید.

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =