طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران

امیدواریم شما از آن دسته رستوران هایی نباشید که در دوران کرونا ضرر دیده اند و توانسته باشید با غذای بیرون‌بر قلمرو خدماتتان را تا منزل مشتری گسترش داده باشید. حتی اگر اینطور نشده باشد این بیماری شوم کم کم درحال رخت بستن و ترک کشورمان است و مردم دوباره به رستوران ها باز می‌گردند. پیشنهاد ما به شما اینست که آنها را با تغییرات بهینه در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران غافلگیر نمایید.

رستوران نسیم لبنان
طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران

در این مورد مشورت می خواهید؟ اینجا را مطالعه بفرمایید:

طراح دکوراسیون و معمار دکوراسیون داخلی خوب را چگونه بشناسیم؟

کدام طراح دکوراسیون داخلی در تهران مناسب ماست؟

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران

برای بسیاری از مردم در کنار غذای عالی، محیط رستوران هم بسیار اهمیت دارد. همه ما رستوران های زیادی را می شناسیم که علی رغم ارائه غذای خوب به دلیل نداشتن محیطی دلنشین، دچار مشکل شده اند. چراکه غالبا مشتری در ناخودآگاه خود می‌پرسد که چگونه از یک محیط زننده ممکن است طعمی دلنشین خارج شود؟

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران یکی از عناصر مهم در جلب مشتریست و باید همچون یک آهنربا به جذب افراد بپردازد. به این فکر کنید که در کنار میزآرایی و غذای شما مشتریان در فضاهای زیبای رستوران مشغول به عکس گرفتن شوند. تصور کنید شما اجرای زنده تدارک دیده اید و افرادی که منتظر رسیدن غذا هستند و یا غذایشان را میل نموده اند مشغول گرفتن لایو از رستوران شما هستند. در این شرایط بوی غذای شما و دیزاین دلفریب محصولتان نیست که توجه جلب می کند بلکه توجه کسانی که دارند لایو ها را می بینند، پست ها را می خوانند و یا از استوری ها می گذرند باید توسط فضایی که شما ایجاد نموده اید شکار شود.

خواندن این مقاله
آشنایی با سبک های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی (بخش اول)

اصول و نکات مهم در طراحی داخلی رستوران

لطفا موارد زیر را مد نظر قرار دهید و ما را دنبال بفرمایید زیرا در مورد تمام اینها توضیحات بیشتری خواهیم داد.

یک ورودی زیبا

طراحی ورودی رستوران
ورودی یک رستوران در سوریه

یک ورودی زیبا داشته باشید تا از همان لحظه ورود به مشتری اطمینان دهید که لحظات خوشی در آرزوی اوست. قطعا شما در کیفیت غذای رستوران یا فست فود خود بسیار وسواس دارید. همچنین رعایت بهداشت و تمیزی نیز در سالن و آشپزخانه شما بسیار فراتر از استاندارد های اداره بهداشت است. با اینحال متاسفانه افرادی که تاکنون به رستوران شما نیامده اند این زحمات شما را از بیرون نمی بینند. بنابراین ورودی رستوران شما باید آنها را به خود جذب کند. اینکه چه نوع ورودی برای شما مناسب است امری بسیار حساس است. بعنوان مثال بسیار عالیست اگر دیوار سمت خیابان رستوران یا فست فود شما کاملا شیشه باشد تا بتوانید نمای خوبی از بیرون و داخل ایجاد نمایید. با اینحال اگر به دنبال ایجاد فضاهای دنج هستید این کار می تواند بسیار مضر باشد.

بازی با نور، راز موفقیت در طراحی دکوراسیون رستوران و فست فود

نور پردازی مناسب را فراموش نکنید. اگرچه قطعا بسیاری از مشتریان به دنبال فضای دنج و کمی تاریک هستند اما روی میز باید نور خوبی باشد که غذا بیشتر جلوه کند. نقش رنگ ها را دستکم نگیرید. در نظر داشته باشید که رنگ ها بسیار در ایجاد حس و حال افراد تاثیر دارند.

خواندن این مقاله
طبیعت زنده را به فضای داخلی خانه ی خود بیاوریم
طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران

مدیریت صداهای رستوران

یک سیستم صوتی مناسب داشته باشید. بسیار مهم است تا افراد دور یک میز صدای یکدیگر را بشنوند. با اینحال باید فضا را بگونه ای مدیریت نمایید تا سایر مشتریان در میز های دیگر صدایشان را نشنوند. نکته بسیار مهم دیگر صداهای پرسنل شما در رستوران است. قطعا می دانید که نحوه صحبت کردن پرسنل شما با یکدیگر بسیار مهم است. همچنین صداهای آشپزخانه شما نیز باید مدیریت شود. اینکه سرآشپز شما از نحوه شستشوی گوجه فرنگی ها راضی نیست دستور می دهد آنها را دوباره بشویند برای مشتری شما خوشایند نیست.

دسترسی های رستوران

سرویس های بهداشتی یکی دیگر از موارد مهم در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران یا فست فود شما هستند. قطعا تعداد زیادی از مشتریان عادت دارند قبل از صرف غذا از سرویس های بهداشتی استفاده نمایند. بنابراین یکی از محل هایی که بسیار در قضاوت رستوران شما موثر است دستشویی و توالت می‌باشد. نکته بسیار مهم دیگر در طراحی رستوران اینست که سعی کنید مسیر های مشتریان و پرسنل با هم متفاوت باشد. سالن داران شما با سرعت زیادی دسر ها، غذاها و سایر سفارشات را به مشتریان شما می رسانند. همچنین آنها ظروف استفاده شده را در حجم بالا جابجا می کنند. ایجاد راهرو های تنگ میان میزها باعث از بین رفتن آرامش مشتریان شما می شود.

خواندن این مقاله
تاثیر نور در طراحی داخلی

آلبوم عکس طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =