طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی بازار کت واک هال – CATWALK HALL

طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی بازار کت واک هال – CATWALK HALL

بازار بزرگ کت واک هال کجاست؟ شهر افسانه‌ای پدیده کیش با متراژی حدود یک میلیون مترمربع دارای فضاهای تجاری و تفریحی آموزشی و … زیادی است. هر ساله پذیرایی توریست های زیادی از سرتاسر کشور برای لذت بردن از فضاهای سرگرمی و خرید از آن دیدن می‌کنند. بازار بزرگ کت واک هال در مجموعه شهر افسانه‌ای کیش قرار دارد.

استفاده از محتوای نوشته فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

معرفی بازار بزرگ کت واک هال کیش

پیش از آنکه به بررسی طراحی و دکوراسیون داخلی بازار بزرگ و زیبای کت واک هال کیش بپردازیم، شما را به تماشای گالری تصاویر و ویدیوهای این مجموعه دعوت می‌کنیم. در این گالری، می‌توانید شکوه و زیبایی معماری منحصر به فرد این بازار را از نزدیک مشاهده کنید و با جذابیت‌های بصری آن آشنا شوید. همچنین، ویدیوهای متنوعی که در این بخش قرار داده شده‌اند، تجربه‌ای واقعی و زنده از فضای داخلی کت واک هال را به شما منتقل خواهند کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه به جزئیات بیشتری از طراحی و دکوراسیون این بازار بپردازیم.

گالری طراحی دکوراسیون داخلی بازار بزرگ کت واک هال کیش

ویدیو معرفی اولیه بازار بزرگ کت واک هال

طراحی نما و دکوراسیون داخلی بازار بزرگ  CATWALK HALL

طراح و معمار نمای بازار کَت واک هال

یکی از فضاهای موجود در مجموعه شهر افسانه‌ای پدیده کیش یک ساختمان رستوران قدیمی ۱۵ ساله به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع بود. شرکت معماری سه کنج با تغییر کاربری و تغییر دکوراسیون داخلی و نما این رستوران قدیمی در طبقه هم کف و اول این مجموعه آن  را به یک بازار مولتی برند تبدیل کرده است. نمای بازار مولتی برند کت واک هال از نمای قلعه‌ی بابل الهام گرفته شده است. این نمای زیبا شکوه و جلال تمدن کهن ایران زمین را به این ساختمان بخشیده است.

خواندن این مقاله
4 روش مختلف بتن سازی

طراحی دکوراسیون داخلی بازار مولتی برند کت واک هال کیش

 طراحی داخلی این بازار به گونه‌ای است که پانزده برند از پوشاک های خارجی  بدون هیچ دیوار، پارتشن و تفکیک کننده فضایی کنار هم قرار دارند. قرار گیری این برندها را به صورت یک لحاف چهل‌تکه می ببینیم همون لحاف های قدیمی که در حقیقت در فرهنگ ایران زمین دوخته می‌شود و تیکه‌ها بدون هیچ نظمی کنار هم قرار می‌گیرند ولی در کلیت دارای یک هارمونی و هماهنگی خاصی هستند. در طراحی داخلی این ساختمان از رنگ‌های شاد و آرامش‌بخش رنگ‌های جذاب رنگ‌هایی که احساس شادی و خوشحالی برای مردم به ارمغان می اورد، استفاده شده است.

سید احسان سادات مادرشاهی طراح پروژه

جناب آقای سید احسان سادات مادرشاهی، با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و نما، از طراحان برجسته و شناخته شده در این حوزه هستند. او با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در کارهایش، توانسته است پروژه‌های متعددی را با موفقیت به اتمام برساند و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ایشان در طول دوران حرفه‌ای خود، همواره به دنبال ایجاد فضاهایی بوده‌اند که علاوه بر زیبایی و هماهنگی بصری، بتوانند حس و حال خوب و دلنشینی را به افراد منتقل کنند. تخصص او در ترکیب عناصر سنتی و مدرن، و توانایی‌اش در ایجاد هماهنگی بین اجزای مختلف یک فضا، از ویژگی‌های بارز کارهایش به شمار می‌آید.

خواندن این مقاله
انواع پرده آشپزخانه

ایشان نظر خود را در مورد این پروژه چنین بیان کرده‌اند:

طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی بازار کت واک هال – CATWALK HALL

کانسپت ایده‌ من برای این بازار، الهام‌گرفته از لحاف چهل‌تکه‌ای است که در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و کاربرد آن نیز بسیار مشهود است. این لحاف‌ها، پر از نقش و رنگ‌های متنوع و پارچه‌های رنگارنگ هستند که در نهایت، هماهنگی زیبایی را ایجاد می‌کنند. با الهام از این لحاف سنتی، تمام تلاش خود را کرده‌ام تا بتوانم طیف وسیعی از افراد با سلیقه‌ها و سنین مختلف را در این بازار جذب کنم. این کار، چالش بسیار سختی بود.
ما با دو چالش بزرگ روبرو بودیم: نخست، ایجاد ارتباط بین تکه‌های مختلف بازار به گونه‌ای که همخوانی و هماهنگی داشته باشند؛ و دوم، انتقال حس و حال خوب به بازدیدکنندگان با سنین و سلایق گوناگون. با تلاش فراوان و بهره‌گیری از تجربیاتم، باور دارم که موفق شده‌ایم حال خوب و اتمسفری دلپذیر در این بازار ایجاد کنیم، به طوری که بازدیدکنندگان از گروه‌های سنی و شغلی مختلف با دیدن این بازار، حس و حال خوبی را تجربه کنند.

سید احسان سادات مادرشاهی

ویدیو مراحل ساخت دکوراسیون داخلی بازار بزرگ کت واک هال

گالری تصاویر دکوراسیون داخلی پروژه در حال کار کت واک هال

امکانات موجود در بازار کت واک هال

این بازار یک بازار با طراحی نوین هست که ساختار شکنی های در طراحی داخلی آن انجام شده است هر رنگ و تیکه از این پازل چند تیکه قصه و سناریو خود را دارد که باعث جذابیت زیاد این بازر شده است و در نوع خود اولین بازار با این سبک در ایران است.

خواندن این مقاله
تاثیر نور در طراحی داخلی

در این بازار فضا های آموزشی و تفریحی  برای بچه از قبیل لی لی کردن، عکاسی و … وجود دارد. در بازار کت واک هال عملیات فشن شو اجرا می شود و نمایش از برندهای معروف را داریم. بزرگترین سالن کت واک در کشور است. در این بازار فشن شو به صورت ایونت‌های خصوصی و مجزا برای خانم‌ها یا آقایون یا هم به صورت عمومی برگزار می شود.

در

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =