نقش دیوار ها در چیدمان و دکوراسیون

نقش دیوار ها در چیدمان و دکوراسیون

همه ما در طول سال بارها به فکر تغییر محل وسایل خانه خود بوده ایم. گاها دست به تغییر و نو کردن وسایل منزلمان می زنیم تا تنوع ایجاد کرده و محیط دلچسب تری را ایجاد نماییم.

این کار گاهی با جابجا کردن وسایل کوچک و تغییر نور انجام می گیرد. گاهی نیز در حجم بالا و با انجام هزینه برای خرید لوازم جدید از قبیل مبل، پرده و … صورت می پذیرد.

امروزه منازل بزرگ و خانه های ویلایی با سرعت زیادی در حال تبدیل شدن به آپارتمان های کوچکتر هستند. این تغییر مسئولیت طراح داخلی در تهران و دیگر کلان شهر ها را بیشتر نموده است.

آنها اکنون وظیفه دارند تا نیاز های افراد به فضاها را در متراژ های کمتر براورده کنند.

هم اکنون استفاده بهینه از فضا بسیار اهمیت پیدا کرده است؛ نمونه واضح آن گسترش انواع مبل های تخت خواب شو، تخت های دیواری و دیگر طرح هاییست تا به کاربر اجازه استفاده چند منظوره از فضا را می دهند.

تغییرات مناسب برای چیدمان

از آینه ها استفاده کنید. سعی کنید در هر فضا حداقل یک آینه داشته باشید. آینه ها به دلیل انعکاس نور باعث می شوند که خانه روشن تر و بزرگتر دیده شود. با اینحال جانمایی بد آیینه دقیقا به اندازه نداشتنش مخرب است.

خواندن این مقاله
طراحی داخلی مراکز درمانی در تهران
نقش دیوار ها در چیدمان و دکوراسیون

آیینه ها را بجای نصب روبروی پنجره، بر دیوار های عمود بر آن نصب کنید. آیینه روبروی پنجره نور را مستقیما از همان مسیر ورودی به بیرون می فرستد.

نکته دیگر برای زیبایی دیوار ها استفاده ا آثار هنریست که بسیار حساس است. برای یک بیننده چیزی مضحکتر از یک تصویر کوچک در بالای یک دیوار بزرگ نیست. تابلو و دیوار باید باهم متناسب بوده و مرکز تابلو حدالمقدور در سطح دید چشم باشد. سعی کنید دیوارتان را مانند دیوار های گالری ها بپوشانیبد اما مراقب باشید تا دیوار زیاد شلوغ نشود.

برای اطلاعات بیشتر با یک شرکت دکوراسیون داخلی در تهران تماس بگیرید.

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =