چند نمونه الهام بخش از طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان اتاق خواب

چند نمونه الهام بخش از طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان اتاق خواب

جدول محتوا

  • نکات مهم طراحی
  • نماهای کلی اتاق خواب
  • کاغذ دیواری اتاق خواب
    • تاثیر رنگ ها در اتاق
  • کمد دیواری اتاق خواب

قطعا اتاق خواب یکی از مهمترین اماکن برای ماست. ما بیشتر وقت خود را آنجا به استراحت و خلاصی از آنچه بیرون در در انتظار ماست می گذرانیم به همین دلیل این اتاق اهمیتی ورای تصور دارد. ما در شرکت دکوراسیون داخلی سه کنج اهمیت زیادی برای رنگ، تم و دیگر عواملی که بر مسائل ذهنی تاثیر گذارند قائل هستیم.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

چیدمان و ترکیب اتاق خواب اولین چیزیست که در اکثر صبح ها می بینیم و آخرین تصویریست که در اکثر شب ها در ذهنمان ثبت می شود. بسیاری مواقع هیچ چیز مانند بیرون رفتن از دنیا و و ورود به این خصوصی ترین مکان برای استراحت و آرامش نیست.

طراح دکوراسیون و معمار دکوراسیون داخلی خوب را چگونه بشناسیم؟

کدام طراح دکوراسیون داخلی در تهران مناسب ماست؟

نکات مهم طراحی

  • تاثیر چوب در فضای اتاق خواب: چه دارای یک اتاق بزرگ باشید که ندانید چگوننه پرش کنید و یا آنقدر کوچک که ندانید کدام وسایل را در آن قرار دهید، استفاده از طرح یا خود چوب در دیوار ها یک راه بی نظیر برای افزایش گرما و حرارت در اتاق است. یک طرح چوب ساده و قیمت مناسب هم برای این کار کافست. انتخاب سایر لوازم چوبی نیز می تواند بسیار راهگشا باشد.
  • جادوی نور: یک اتاق خواب دنج به نور احتیاج دارد. اینکه روز را بجای زنگ دیوانه کننده شاعت با نوازش نور گرم خورشید آغاز کنید در آرامش روز بسیار تاثر گذار است. البته باید فضا برای استراحت در روز های تعطیل و یا چرت های میان روز مناسب باشد هرچه باشد نیاز نیست هر روز ۵ صبح از خواب برخیزیم!
  • فضاهای تیره را می پسندید؟ تاریکی نوعی دنجی خاص اییجاد می کند از طرفی نیز هرچه نور کمتر باشد خواب شب آسانتر است. استراحت شبانه با چراغ روشن یا در محیط پر نور می تواند موجب بروز افسردگی و اختلالات خواب شود.
خواندن این مقاله
9 نکته زمان خرید کاغذ دیواری مناسب دکوراسیون منزلتان

نکته طلایی: تعداد بالشت ها را تا حد ممکن افزایش دهید. هیچ چیزی در دنیا بیشتر از تعداد زیاد بالشت انسان را به خواب ناز دعوت نمی کند. آنها نماد راحتی، نرمی و آرامش در اتاق هستند.یک تخت پر از بالشت شما را دعوت می کند تا به درون آن شیرجه زده و در استراحت و راحتی غرق شوید.

در ادامه شما به دیدن طرح هایی الهام بخش و زیبا دعوت می کنیم.

نماهای کلی اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

اتاقی که رنگ مناسبی روی دیوارها دارد، فضای مناسبی را برای خواب شما ایجاد می کند. بنابراین برای انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری، با فکر کردن به احساسی که برای اتاق خود می خواهید شروع کنید. آیا آرام و آرام است؟ روشن و شاد؟ زیبا و زنانه؟ طراحی شده و پیچیده؟

تاثیر رنگ ها در اتاق

  • یک اتاق کاملا سفید همیشه مکانی دلپذیر برای استراحت است.
  • رنگ‌های تیره به اتاق احساس آرامش می‌دهند. رنگ‌های خنثی و کم‌صدا به فضا کمک می‌کنند تا احساس آرامش کند.
  • رنگ‌های روشن روحیه شما را تقویت می‌کنند.

اینکه کدام رنگ را بر می گزینید فقط به سلیقه شما بستگی دارد و اینکه کدام حس را بیشتر می پسندید. با اینحال ما نیز نمونه های زیبایی را برای الهام گرفتن به شما نشان می دهیم:

خواندن این مقاله
سان روم گاردن یک باغ چهارفصل

کمد دیواری اتاق خواب

قبل از شروع انتخاب کمد دیواری قانون مهم چیدمان لیزا آدامز را رعایت کنید: لیزا آدامز، مدیر عامل طراحی کمد لس آنجلس، توصیه می کند که “همه چیز را بر اساس دسته بندی و رنگ سازماندهی کنید، شبیه به روشی که لباس های نمایش داده شده در یک بوتیک را پیدا می کنید.” ترجمه؟ کیف‌های داخل کشو – آنها را روی قفسه‌ها و سطوح باز بگذارید. آدامز اشاره می‌کند: «اگر همه چیزهایی را که دارید ببینید، همه چیز را می‌پوشید.» بنابراین، دیگر لباس‌ها را در کمد خود گم نکنید.

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =