چگونه طراح چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل خودمان باشیم؟(بخش دوم)

چگونه طراح چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل خودمان باشیم؟(بخش دوم)

در بخش اول به تفضیل در مورد مقدمات کار صحبت کردیم. اینکه چگونه ذهنمان را برای تبدیل شدن به یک شرکت معماری در تهران و یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در تهران تبدیل کنیم و بتوانیم علایق واقعی و قطعیمان در مورد دکوراسیون و چیدمان منزل را کشف نماییم. در ادامه به بررسی قدم های بعدی و اجرایی کار می پردازیم:

ادامه قدم های چیدمان منزل

قدم سوم: بررسی چیزهایی که دارید. شما موارد الهام بخش و الگو ها را مرتب کرده اید. از آنها نکاتی که بطور قطع در مورد داشتن، اجرا و یا استفاده از آنها مصر هستید استخراج نموده اید. اکنون داشته هایتان را بررسی نمایید. شاید برخی اشیا یک اتاق در نقطه دیگری از خانه کارایی و زیبایی بیشتری داشته باشند. یا شاید با توجه به دکوراسیون جدید بعضی از وسایل می توانند نقش متفاوتی را در دکوراسیون ایفا کنند. گلدان آشپزخانه در دکوراسیون جدید می‌تواند زیبایی و نمای بهتری در پذیرایی داشته باشد.

چگونه طراح چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل خودمان باشیم؟(بخش دوم)

قبل از اینکه چیزی را دوربیندازید و یا چیز جدیدی بخرید حتما بررسی کنید که آیا می شود با کمی تغییر، استفاده بهتری از آن نمود. همیشه بخاطر داسته باشید مدیریت مالی و کنترل هزینه ها می تواند در تغییر دکوراسیون شما انقلاب و تحولی شگرف بوجود آورد.

خواندن این مقاله
معماری و طراحی دکوراسیون داخلی برای ویلاها 

چه باید بخریم؟

قدم چهارم: مرحله اول خرید را بعنوان بعنوان طراح چیدمان منزل آغاز کنید. باید خریدها را با توجه به بودجه آغاز نمایید. خرید را از لیست وسایلی که باید داشته باشید آغاز نمایید. زیرا آنها در اولویت هستند و با توجه به محدود بودن میزان هزینه باید قبل از سایر چیزها خریده شوند. با اینحال بخاطر داشته باشید که باید مقداری از بودجه را نیز صرف سایر هزینه های پروژه نمایید.

قدم پنجم: دوباره خرید کنید. پس از اینکه با ملاحظه وسایل ضروری را خریدید و سعی کردید تا حد ممکن از سایر وسایل منزل برای چیدمان استفاده نمایید، حالا باید به سراغ مرحله دوم خرید بروید. در این گام وسایلی را بخرید که برای تکمیل طرح مورد نظرتان ضروری هستند و در عین حال هیچکدام از وسایل موجود را نمی توانیپ جایگزین آن‌ها کنید.

قدم ششم: همه چیز را سرجمع کنید. بسیار عالی! هم اکنون قسمت خریدها هم به پایان رسیده است. شما می توانید تمام وسایلی که خریده اید را برای چیدمان منزل استفاده کنید. دیدن اینکه تمام آن ایده ها و آرزو ها در حال پیاده شدن در منزل شما هستند بسیار دلنشین است.

منبع : blueroomco.com
خواندن این مقاله
دکوراسیون داخلی ویلا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =