برترین شرکت های آموزش آنلاین معماری و طراحی دکوراسیون داخلی

برترین شرکت های آموزش آنلاین معماری و طراحی دکوراسیون داخلی

بسیاری از ما رویای تبدیل شدن به یک معمار داخلی و یا طراح دکوراسیون داخلی را در سر می پرورانیم اما متاسفانه فرصت کافی برای این هدف را نداریم. از طرف دیگر هزینه های بالای شهریه کلاس های حضوری نیز بیش از دلایل دیگر ما را به سمت آموزش آنلاین معماری و طراحی دکوراسیون داخلی سوق می دهند.

امروزه تاثیر پایاپای آموزش مجازی و حقیقی هرروز بیشتر از دیروز عیان می گردد. بنابراین نیازی نیست تا رویاهای اموزشیمان را تا زمان اندوختن پول زیاد به تاخیر بیندازیم. در ادامه به بررسی مدارس آموزش آنلاین معماری و طراحی داخلی به شما می پردازیم.

این دوره ها بدون مدرک هستند و شما برای ثبت نام بجز علاقه، پشتکار و لپ تاپ چیز دیگری نیار ندارید. اگر به دنبال مدرک رسمی هستید می توانید به مقالاتی که در آنها دانشگاه های برتر در آموزش معماری و طراحی دکوراسیون داخلی را معرفی نموده ایم، مطالعه نمایید.

۱.The Interior Design Institute

براساس گزارش بسیاری از سازمان های ناظر، دروس این موسسه بسیار پیشرفته بوده و یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین موسسات آموزشی طراحی داخلی به حساب می آید. این موسسه با تاکید بر تمرین طراحی داخلی مسائل فنی و آموزشی مفیدی در اختیارتان قرار می دهد.

خواندن این مقاله
انواع رنگ ساختمانی

۲. Udemy Online Interior Design Courses

این موسسه به شما طیف وسیعی از مسائل آموزشی را از سطح مبتدی تا خیلی حرفه ای برای انتخاب ارائه می دهد. یک نکته مهم در مورد این سایت، زمانبندی فوق العاده انعطاف پذیر آن است که می تواند در برنامه هرکسی بگنجد.

یکی از بهترین واحد های درسی ((طراحی داخلی ۱۰۱)) است که در کل ۱۷.۵ ساعت بوده و در ۸۴ درس کوتاه ارائه شده است. استفاده از این کلاس ها اگرچه متاسفانه رایگان نیست اما کدهای تخفیف مناسبی برای خریدشان در دسترس می باشد.

برای مطالعه مقاله مربوط به بهترین دانشگاه های آموزش معماری و طراحی دکوراسیون داخلی کلیک کنید.

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =