تغییرات طراحی دکوراسیون داخلی کاخ سفید در زمان  بایدن

تغییرات طراحی دکوراسیون داخلی کاخ سفید در زمان بایدن

برای هر رئیس جمهور جدید در آمریکا، تغییرات و تجهیز و طراحی دکوراسیون داخلی کاخ سفید بعنوان یک ساختمان اداری فعال، موزه و خانه بسیار اهمیت دارد. اگرچه بسیاری از بخش ها پیمانکاران خاص خود را دارد با اینحال خانداوه ساکن در کاخ می توانند حساسیت ها و سلایقشان را اعمال نمایند.

کندی عتیقه جات را ترجیح می داد، رونالد ریگان دفتر بیضی را با تم های غربی و ایبزار برنزی تزئین نمود و اوباما کاغذ دیواری ها و مبل های دفتر کارش را مدرن نمود و قطعا خاطره درخت کریسمس ترامپ که ملانیا در پاسخ به انتقادات پیرامونش گفته بود هرکس سلیقه متفاوتی دارد هیچگاه از ذهن طراحان داخلی فراموش نشود.

حال این سوال مطرح می شود که مستاجر جدید خانه خیابان پنسیلوانیا چه برنامه هایی برای منزل و دفترکارش دارد. آنطور که بنظر می رسد خانواده بایدن عجله ای برای اعمال تغییراتشان ندارند. اما باتوجه به سوابق و رفتارهای ساکنان قبلی می توان حدس هایی را مطرح نمود.

آنچه تاکنون از سلایق شخصی بایدن مشخص شده او طرفدار چیزهای عادی بنظر می رسد. نه زیاد زرق و برق و شلوغی می پسندد و نه خیلی در محل های مینیمال احساس راحتی می کند.

خواندن این مقاله
طراح داخلی در تهران چه کاری انجام می دهد؟

محل سکونت وی، از زمان سناتوری از دلاور در دهه ۱۹۸۰ و بعد از آن تا معاون ریاست جمهوری ، داستانی مشابه در مورد چشم انداز و جهان بینی وی بیان می کند: آنها با قطعات سنتی مبله شده اند (فکر کنید صندلی های غذاخوری بنت وود و یک میز خانه مزرعه در او خانه ویلمینگتون در دهه ۱۹۸۰) ، عناصر کلاسیک (صندلی های بال دار با روکش داماس در دفتر سنا.

حساسیت در مورد طراحی دکوراسیون داخلی کاخ سفید از زمان کندی چشمگیر شد. تا زمان پیش از آن هر رئیس جمهور به شکل دلخواهش کاخ را می آراست و یا ساختمان آنرا گسترش می داد. با اینحال در زمان کندی آمریکا داشت بعنوان یک قدرت نوظهور بیش از پیش خودنمایی می کرد. بنابراین مقرر شد تا این مکان همواره بعنوان یک موزه از دستاورد ها و تاریخ آمریکا باشد.

به همین دلیل طراحی داخلی کاخ سفید هم باید نیاز ها و سلایق خانواده ساکن در آن را برطرف نماید و هم یک مکان اداری پویا باشد و در عین حال یک نمایشگاه و موزه دائمی از تمام زوایای ایالات متحده باشد.

آنطور که مشخص است دکوراسیون داخلی کاخ سفید قطعا تغییرات زیادی خواهد داشت. اما تا کنون با توجه به تصاویر منتشر شده از اتاق بیضی (محل کار رئیس جمهور) پیام های مهمی را دریافت می کنیم. دیگر نه از زرق و برق هالیوودی ریگان و ترامپ اثری هست و نه از مدرنیته اوباما.

خواندن این مقاله
موفق ترین زنان معمار و طراح داخلی بخش اول

برخس موارد در اتاق بیضی شامل آثار هنری دیوار ها، مبل نشینمن و قهوه خوری ثابت مانده اند. این نشان میدهد که بایدن قرار است بجای خرید لوازم جدید، از هرآنچه که در مجموعه وجود دارد استفاده نماید.

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =