دکوراسیون داخلی چیست و تفاوت آن با طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی چیست و تفاوت آن با طراحی داخلی

     اگر بخواهیم تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را مشخص کنیم و با جزئیات بیشتری متوجه شویم که دکوراسیون داخلی چیست پس باید بدانیم که دکوراسیون داخلی یا همان تزئینات داخلی ( که در ادامه مقاله نیز با تزئینات داخلی نام برده می شود) به هنر و دانش ساخت فضای داخلی دلپذیرتر و کاربردی تر برای ساکنان آن اشاره دارد. هر کس که تا به حال خانه یا محل کار خود را تزئین کرده است ، به نوعی در طراحی داخلی شرکت کرده است. این هنر یک موضوع محبوب در برنامه های تلوزیونی نیز می باشد. همچنین وقتی این مطلب را سرچ کردید حتما می دانید که یک سرگرمی محبوب برای بسیاری از شماها است زیرا نیاز به مدرک خاصی برای تزئین خانه خود ندارید.

     با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزلمان فکر می كنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می گیریم. با این همه، تزئینات داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

     در دنیای امروز بخش عمده زندگی افراد در فضاهای بسته و داخلی سپری می شود. اگرچه همه ما زمان هایی را برای تفریح و هواخوری و گریز از محیط های بسته در فضای آزاد می گذرانیم، اما همین نشاط ناشی از جدایی از محیط بسته، خود نشانگر کثرت اوقاتی است که در اتاق‌ها می گذرانیم. به همین سبب تزئینات داخلی با کیفیت مناسب، بهترین روش برای بهبود وضعیت حرفه ای، تحصیلی و زندگی‌مان می‌باشد.

خواندن این مقاله
روانشناسی ۱۰ رنگ پرکاربرد در دکوراسیون

     پس دکوراسیون داخلی چیست ؟ دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است. این رشته از یک طرف مانند علم معماری با ساختمان و اجزاء و عناصر تشکیل دهنده آن ارتباط دارد و از طرف دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تمرکز می کند. با مطالعه بخش بعدی یعنی طراحی داخلی این درک پاراگراف آسان تر می شود.

منبع : arvanddesign.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 14 =