معماری و طراحی دکوراسیون داخلی سان روم

در نور آفتاب چنان جاذبه ای نهفته است که هر انسانی را دعوت می کند تا در آن بیاساید. آنچه در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی سان روم مهم است، انتقال حس راحتی به ماست. چه بخواهید در یک ظهر تابستانی چرتی بزنید و یا در زمستان بارش برف را ببینید، اتاق آفتاب شما را برای استراحت دعوت می کند. معماری ما همیشه مملو از ایوان ها بوده است. آنچه بسیاری از ما نمی توانیم فراموش کنیم خاطرات جمع شدن ها و آش رشته خوردن ها در ایوان های خانه های پدربزرگ ها و مادربزرگ هاست.

با اینحال آنچه سان روم را متمایز تر کرده و به آن برتری می بخشد، معماری و طراحی دکوراسیون داخلی آن است. شما می توانید از تمام عناصر بیرون، از اشعه خورشید گرفته تا نم نم باران استفاده کنید درحالیکه بطور همزمان از گرمای هوا و خیس شدن پرهیز نموده اید. این فضا که به عنوان یک اتاق چهارفصل نیز شناخته می شود، فضایی است که قرار است در تمام طول سال از آن لذت ببرید. آن را به عنوان نسخه ای آفتابگیر از اتاق نشیمن خود تصور کنید که از طریق پنجره های بزرگ شما را به استفاده از مناظر ایده آل فضای بیرون دعوت می کند.

خواندن این مقاله
ایده های جذاب برای طراحی داخلی بوسیله گیاهان آپارتمانی

اتاق آفتاب در حال حاضر واقعی ترین چیز است که هنوز خیلی سرد و خیلی گرم نیست ، لذت بردن از نور خورشید در این فصل انتقالی یک امر ضروری است. اگر فضای کمی دارید ، یک اتاق آفتاب کوچک یا یک گوشه آفتاب ترتیب دهید و حتی این فضای کوچک لذت زیادی به شما می دهد. چگونه می توانید آن را سازماندهی کنید؟ فقط برخی از صندلی های دلخواه خود را بگذارید – یک مبل کوچک ، یک صندلی راحتی یا چند صندلی و یک میز قهوه اضافه کنید تا کتاب و فنجان مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید. منسوجات دنج را اضافه کنید تا اتاق آفتاب راحت تر شود: پرده های توری ، یک فرش و چند بالش نرم همان چیزی است که شما نیاز دارید. از ایده های زیر الهام بگیرید و گوشه خورشید خود را سازماندهی کنید!

منبع : blueroomco.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =